« 上司と私の関係 | トップページ | ホームレスの男 »

2012年2月29日 (水)

ブロンド・ジョーク 宝くじ

姉妹編、「行列のできるお笑いブログ」はこちらです。

今日の英語でジョーク : 「spicyjokes.com」より。

(( Translation into Japanese by Mike Matsutani ))

A blond woman named Brandi finds herself in dire trouble.
金髪女性ブランディーは窮地に陥っていた。

Her business has gone bust and she's in serious financial trouble.
事業が行き詰まり、金銭面で大ピンチであった。

She's so desperate that she decides to ask God for help.
ワラにもすがる境地で神頼みをするしかなかった。

She begins to pray..."God, please help me. I've lost my business and if I don't get some money, I'm going to lose my house as well. Please let me win the lotto."
彼女は祈り始めた、「神様お助けを。仕事をなくし、このままでは家もなくしてしまうでしょう。どうか宝くじで一等が当たりますようにお願いします」

Lotto night comes and somebody else wins it.
宝くじの抽選日がきたが、一等は転がり込んでは来なかった。

Brandi again prays "God, please let me win the lotto! I've lost my business, my house and I'm going to lose my car as well."
ブランディーはまた祈り始めた、「神様どうか宝くじが当たりますようお願いします。仕事も家もなくしました。このままでは車も手放さねばなりません」

Lotto night comes and Brandi still has no luck.
宝くじの抽選日がまたやって来たが幸運はめぐってこなかった。

Once again, she prays..."My God, why have you forsaken me? I've lost my business, my house, and my car. My children are starving. I don't often ask you for help and I have always been a good servant to you. PLEASE just let me win the lotto this one time so I can get my life back in order."

彼女はまたもや祈り始めた、「神様どうかわたしを見捨てないで下さい。仕事も家も車もなくしました。子供たちも飢えています。これまで神頼みはそれほど多くはしませんでしたし、常に神の存在を信じてまいりました。元の暮らしに戻れるように、どうか一度だけ宝くじが当たりますようお力をお貸しください。」

Suddenly there is a blinding flash of light as the heavens open and Brandi is confronted by the voice of God Himself: "Brandi, You have to meet me halfway on this... You have to buy a ticket."
突然、まばゆい光が射し、天空が開き、神の声がブランディーに轟いた。
「ブランディーよ、まずは宝くじを買わねば私の力も及ばないぞ!」

ブログを読まれた方は
以下のバナーをクリックして下さい。
    |||
    |||    クリックすると幸せになれるかも
    V
にほんブログ村 英語ブログ 英語表現・口語表現へ
にほんブログ村 のブログランキングに参加してます。

See you
マイク松谷

« 上司と私の関係 | トップページ | ホームレスの男 »

お笑い」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く

(ウェブ上には掲載しません)

トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/275851/44084870

この記事へのトラックバック一覧です: ブロンド・ジョーク 宝くじ:

« 上司と私の関係 | トップページ | ホームレスの男 »

ブログランキング

2017年8月
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
無料ブログはココログ